2015年9月16日 星期三

歲月神偷⋯⋯被偷走的那些年!


如果每個人嘅回憶都是裝在玻璃球裡的話,那我嘅玻璃球一定是被偷走掏空了!
打從手機有拍照嘅功能以後,我就開始養成了生活上SnapShot 嘅習慣!

或者,我知道自己嘅記憶力只是比金魚嘅3秒記憶好一點點,
所以我就用相片記下回憶來!

現在你也許會明白為何我會有每日一天空照片嘅Project,
某程度上這是一個自我影像日記!

感恩!
歲月偷走了我嘅回憶,
但偷不走我與人之間嘅感情!
我就是靠身邊嘅每一位朋友、親友把回憶拼圖拼合!

感恩!
剛過去嘅星期天,見番一些好耐好耐無見嘅中學同學!
很奇怪嘅感覺!他們每一個人在我心中嘅形象好似仲停留係中一至中三那幾年!
是我太多年沒有見過佢地吧!我也不明白自己點解有大段時間失蹤了玩自閉!
太久嘅嘢我真係記不起來!也不用太追究,活在當下比較重要!
現在見番大家係好開心嘅!
他們把我忘記了嘅中學趣事,鍾意睇玉郎漫畫、鬼故事、係女廁玩銀仙、
情豆初開等等嘅傻瓜事!
一一從我被遺忘嘅記憶櫃子裡打開翻閱出來!笑了一個晚上!


謝謝你們!謝謝再次有相聚嘅機會!謝謝每一位提醒番我,那些年那些事!

我嘅玻璃球又再次裝入色彩碎片了!

~~~~~



[找了很久才找到這張相片

婆婆家的古老大鐘⋯
懷念婆婆⋯
懷念小時候聽到這個鐘響聲⋯

美好回憶 就剩下這張相片]

沒有留言:

張貼留言