2013年12月4日 星期三

~ Sweet November ~

〜甜蜜的十一月〜
我不能相信這是一個月了!
在這裡每天都是美好的一天!這裡的天氣變化每一秒也不同!
無論下雨還是晴天,我都感到很幸福呢!
我覺得我已愛上了這個地方了!
在Schloss Brollin & 柏林,我遇到很多新朋友!我聽到很多不同的故事,有很多文化的交流。他們就像在我的旅程中演奏出的甜美音符。
我希望我能繼續出走,讓我的旅程更加美麗!
謝謝祢 我的主!
我親愛的朋友們,記得要抬頭望向美麗的天空!它是免費的,你會感覺好極的!:D

~ Sweet November ~
I can't believe it's a month already !
Everyday here is a beautiful day ! Weather changes in every second here !
No matter it's raining or sunny day, I feel happy inside !
I feel like I fall in love with this place already !
I meet a lot of new friends in Schloss Brollin & Berlin ! I heard many different stories and have  many culture exchange. They are like the sweet musical notes playing out from my journey.
I wish I can travel longer and make my journey even more beautiful !
Thank You my Lord !
My dear friends, remember to look up and see the beautiful skies ! It's free and you'll feel great ! :D


沒有留言:

張貼留言