2013年8月23日 星期五

Dinkelsbühl 丁克爾斯比爾

那天到郵局,把五月天嘅飛寄回德國。我怎也想不到這一張飛的結局會是這樣... 動次動不了,那我出發的日期又要重新計劃了!首先,send email給準備接待我的沙發主人,把concert cancel 事件詳細交待,不想被人誤會隨便放飛機。沒想到沙發主人好體諒之餘還叫我若果明年再去,他隨時歡迎我呢!哈哈,明年會不會有德國場還是未知之數呢!但真係好感動,素未謀面的沙發主人都咁nice!可惜的是,跟Oberhausen奧伯豪森這個地個及這個nice couchsurfing host緣慳一面了!

世事真係好奇妙,我相信所有容許發生的都是天父的巧妙安排。可能唔係我所希望和預期,但有時又好喜出望外呢!

當我正打算不知從何去計劃好,突然收到之前被拒絕了的 hostfamily 嘅 email,原來佢有個volunteer走了,所以又available啦!

Dinkelsbühl 丁克爾斯比爾 ~ 這個從未聽過嘅地方,將會係我 first workaway host!點解揀呢個地方,因為這地方嘅屋好靚而且近Rothenburg羅滕堡!早前在facebook看過有一張羅滕堡一排排屋嘅相,好似童話世界,所以我好想去!當我在網上搜尋 Dinkelsbühl 的資料才發現他跟 Rothenburg原來係姊妹城市,難怪佢地嘅屋咁相似呢!
開始找多點關於Dinkelsbühl 丁克爾斯比爾的資料。

終於明白,去旅行就好似上一堂歷史課,因為你要了解一個地方,你要先認識佢地嘅背景、文化、節慶、等等!因為除了打工換宿,你會跟這個hostfamily有文化交流,所以你最好先做做功課,基本認識一下他們當地的文化!當真正跟他們生活,係唔係真係好似你係網上面看到的文字跟圖片一樣呢?相信這種體驗就只有真真正正跟當地人生活才會感受到!
突然,好認同這一句 "讀萬卷書,不如行萬里路"

我諗我係時候要買機票了!


沒有留言:

張貼留言