2014年1月17日 星期五

回來 ~ 為了再出發 !

回來不是因為恐懼、 孤獨、 疲倦或其他!只是因為我想要放下,重整和做好準備重新出發 !最主要原因是我想念我的家人和朋友。我想和我可愛的姨甥女一起慶祝生日。^3^
這些 4 個月的旅程我經歷了很多!在這次旅途中,我遇見很多人。我要感謝你們每一位讓我的旅程如此多彩!我相信一旦你開始旅行,你不會厭倦。
同時,我在找一份兼職工作或 freelance!為了我下一次旅行,我需要旅費!XD



Coming back is not because of fear, lonely, tired or anything else ! Just because I want to unpack, unload and prepare well to start all over again ! The main reason is that I miss my family and friends. I want to celebrate with my lovely niece bday together. ^3^
During this 4 months journey I experience a lot ! In this journey, I meet many people. I want to thank you every one of you who makes my journey so colorful !  I believe once you start travel and you won't get tired of it.
At the same time, I'm looking for a part-time job or freelance ! I need the money for my next trip!XD

沒有留言:

張貼留言