2014年2月1日 星期六

難忘一月

2014年令人難忘的第一天。在冰島首都雷克雅未克, 我看到了強大而美妙的北極光。我感到非常幸運。我的旅行夢想已經完成。一月是我和我可愛姨甥女的生日月,我改變了我的旅遊計劃。我回家早於我的預期。經過4個月令人興奮的旅行,我認識了很多人,我做了很多事情,我以前從未做過的。我發現自己更多。在這4個月中,我可以看到我自己的長處和自己的弱點。我學到了很多。我喜歡旅遊,我喜歡攝影。現在我總是告訴別人多出走, 趁年輕多去旅遊。並明確自己的目標和夢想的生活, 盡你的能力抓住它並完成它。
雖然回歸平凡的生活,但我很期待下一次的旅程!


Unforgettable January
The unforgettable 1st day of the year 2014. I saw the strong and wonderful northern lights in Reykjavik, Iceland. I was very luck. My travel dream has been completed. January is my and my lovely niece birthday month and I changed my travel plan. I went back home earlier than I expected. After 4 months of exciting traveling, I met a lot of people and I done a lot things that I have never been done before. I discovered myself more. In these four months I can see my own strengths and my weaknesses. I learned a lot. I love travel and I love photography. Now I always tell people travel more when they still young. And define their goals and dreams in life. Try your best to catch it and complete it.
Although return to ordinary life, but I'm looking forward to the next journey!

沒有留言:

張貼留言