2014年10月4日 星期六

那天我在瑞士伯恩Bern・聲援

9月28日以後每天也緊貼著Facebook News feed嘅update。在斯洛文尼亞時突然好想立即買機票回香港!因為好想為香港出一分力,好想走到街上,好想為民主為爭取真普選表達我嘅意願。有史以來第一次,在我出走之時咁有衝動、咁想回家嘅強烈感覺呢!奈何已答應了奧地利家庭到他們家打工換宿,所以最終都沒有中止我嘅出走行程。




奧地利這個家庭很好,很貼心又支持香港雨傘革命,他們容許我在到達後嘅第三天回去瑞士出席在Bern伯恩嘅一個支持香港嘅活動!女主人還提供了黃色紙及cardboards比我做紙板呢!人生第一次做這些紙牌呢!


打工換宿女主人Stephi, She is very nice and supportive !


那天我又坐上回瑞士嘅火車,在海外支持香港!
活動由下午1時多開始,陸續有華人出現在集會嘅廣場,最終有接近200人出席呢!




大家來自不同地區、不同背景,但有著共同信念就是聲援香港!



雖然不能用相機紀錄香港嘅情況,但在不同地方・在瑞士,我用我相機紀錄著!
跟外國人,跟相遇嘅人分享香港正發生緊嘅事情!這都是我能力範圍所能做得到的!














比起香港嘅學生們、走在最前排抗爭嘅香港人、受警察武力對待嘅香港人、走在最前線拿著相機寫下歷史嘅攝影師・記者們,我所做的都是有限呢!Respect to them !

今次除了到伯恩聲援香港,很開心我有機會與一對朋友見面呢!他們就是  A Man & A Pan 賣藝浪遊  啦!
https://www.facebook.com/amanandapan

雖然只是數小時見面傾談時間,但我們已非常開心!分享不同旅途嘅苦與樂,我們更相約希望來緊有機會一起打工換宿呢!



雖然人在外,但我們嘅還是心繫香港呢!

香港加油!




United for Democracy: Global Solidarity with Hong Kong @ Bern, Switzerland
全球聲援香港爭取民主普選 「瑞士伯恩」

(Video from  Tszman Yip Thank you )

沒有留言:

張貼留言