2014年12月7日 星期日

佔領行動 第71日 金鐘現場 ‧ 我見證了

71日來到金鐘佔領現場,百感交集!

71日以來我一直只是一位鍵盤戰士,今天晚上終於來到現場。

從干諾道中嘅中環段沿天橋一直走上去,每一地每一處也刻劃了學生們為爭取而留下嘅痕跡!
一個個帳篷,一張張貼係上面嘅訴求。
每隔一段路就看見義務木工們為學生們、市民們搭建嘅木階梯。一路走下去就是光猛嘅自修室,好多學生係裡面埋頭苦幹。有人在派發有意思嘅書簽、有人繼續在摺黃色雨傘、有人在運送及分發飯盒、台上有律師講解如何購物才不算觸犯法例。這裡就好似一個為爭取民主嘅小社區!

928那天我還在外地,好像一直沒有直接參與這場運動!但我亦會問自己如果我在香港我會走到前線支持嗎?我沒有這班青年人嘅勇敢和魄力,看見每一個帳篷、每一位都是烈士!由衷的感激他們、支持他們!

站在香港嘅連儂牆更想哭出來!石屎牆被香港人一紙一字嘅心聲包裹著,完全看不見石屎牆嘅最底層!究竟政府官員、689有沒有走過落嚟看過一張紙仔呢?
再經過海富中心,警察嘅暴力畫面又浮現我腦海來,警察都係人,應該有人性吧!佢地有無走過落嚟,邊行邊感受學生們、市民們嘅訴求呢?當佢哋使用武力嘅時候究竟心裡面係諗緊咩呢?就算是反對這場佔領嘅人,佢哋又有無行落來感受下和平佔領者們嘅心聲呢?香港不止是只有賺錢、只有眼前!當自由民主一直被蠶食鯨吞,我們還可以看得見將來嗎?

雖然是雞蛋對高牆,但合大眾之力,總有一天能把高牆推倒!
就算失望不能絶望!

小市民能做嘅雖有限,但小市民也有小市民嘅本份!
能表達嘅就要去表達!
能教育下一代嘅就去教育下一代!
能投票嘅就要去投票!

佔領行動 71 金鐘現場

我見證了

從奧地利帶回香港
我要真普選



















































































沒有留言:

張貼留言