2014年12月2日 星期二

November ・Sweet Memories

Every day is a blessing・Every day is good memories ! Second time completed 4 months journey ! Too fast, I miss these 4 months~! From Switzerland, Slovenia, Austria and to Hungary ! Thank you my friends. Nice to meet you all. :) You all bring my journey pleasant and unforgettable memories. Return to Hong Kong. Sick, Jet Lag, and to adapt to the rhythm of my home, my home town!
Memories of the journey every day occupy my mind. I hope I can use my backpack again soon! I hope I can achieve the next short-term dream! I want to make my dream come true ! If successful, I will share with you all ! If not successful, then I have to look for a full time job. XD

十一月・美好的回憶
每一天都是一種幸福・每一天都是美好的回憶!第二次完成4個月旅程!太快了,我很想念這4個月~!從瑞士,斯洛文尼亞,奧地利再到匈牙利!謝謝我的朋友。很高興認識大家。 :) 你們都帶給我的旅程愉快和難忘的回憶。返回香港。生病了,時差,並再次適應我的家,我的家鄉~香港的節奏!
旅途的回憶,每天佔據了我的腦海裡。我希望我能很快再次使用我的背包!
我希望我能做到下一個短期夢想!我要讓我的夢想成真!如果成功的話,我將與大家分享!若不成功的話,那我得找一份全職工作了!XD


沒有留言:

張貼留言