2015年3月11日 星期三

二月

我感恩身邊有好多好朋友!
謝謝你 對我有信心嘅會搵我幫手~
謝謝你 當我無信心時會鼓勵我嘅~
謝謝你 有咩唔掂唔識會幫助我嘅~
我的人生充滿了祝福,這様的人生我已好滿足呢!

February
Friendship is a blessing in my life
Thank you for those who has trust in me.
Thank you for those who gives me encouragement when I need it.
Thank you for those who supports me and helps me always.

My life is full of blessing and I am happy with my life.


沒有留言:

張貼留言