2015年3月30日 星期一

「夢想看似不切實際, 其實很有意義」

辭職出走追尋北極光 我這夢想 看似不切實際,其實很有意義 !
因為我可以大聲地說我真係夢想成真了,在我有生之年跟極光共舞一場 !
我相信以我嘅經歷可以鼓勵到其他人要趁年輕去努力追夢完夢 !
實際來說,這一年出走,除了增廣見聞外,認識到不同地方嘅生活文化,賺到了很多一輩子嘅朋友,我嘅自信真係返晒來呢 ! 現在嘅我會更善於與人打開話題,更善於表達自己! 沒有這次出走追夢,我相信我人生所走嘅路還是原地踏著、有一天就過一天、沒有什麼突破可言。但現在 我對自己將來有更清晰嘅方向和目標!
誰說夢想只是一場空想,不切實際,只要你真心用意地努力去實踐,往後所帶來嘅影響是相當有意義呢!
完  ? 
未完
我還有另一個夢想未達成呢 ! :D



沒有留言:

張貼留言