2015年9月1日 星期二

開學了

今天我上了英文科、常識科、音樂科、攝影科、還交了一份讀書報告!
對,我上堂嘅地方就是在職社會大學!

入了 Agency以後所接觸之層面跟以前只對住個  Monitor 嘅性質完全不同!
每天也要吸收吸收再消化!越覺自己所知嘅真係好有限,莫講話Agency之運作,諗IdeasRationale,我還努力探求中,我完全覺得自己係好似重新上學般!

以前,看廣告,多是喜歡那  execution,看過翻過了就算,完全無諗佢想表達什麼!成功在那、失敗在那?現在,完全不同了,會用多咗個腦,就算連個copy有一隻字唔識都會去找答案找到底!

就好似今日就學識咗個字 "Gelatin"-魚膠/明膠,原來係好多  pudding、甜點、糖果(就算係我喜歡嘅Gummy Bears) 甚至藥丸膠囊 都放咗呢個入去!而這來源就係提煉自animals skins !
可能這並非什麼新鮮事,但對於我來說絕對係新生字!

事緣就係看了這個Ad 不明白所以尋根究底!
https://adsoftheworld.com/media/print/vebu_gummi
https://adsoftheworld.com/media/print/vebu_cake
via Adsoftheworld.com

時刻帶住好奇心,對剛跳入這行嘅我更加重要!每事問、每事知!知識袋咗入自己個袋就一世!有時,我會諗點解我咁遲先開墾我嘅腦袋、咁遲先真真正正入番我讀個行、咁遲先至開啟我嘅第二人生!

或者,沒早沒遲,這才是適合我嘅  Right timing 吧!

終身學習、永遠無話遲!



沒有留言:

張貼留言