2014年2月28日 星期五

記憶收藏家

今天我去了一個攝影展,我今天學到了一個新名詞。
是的,我不是攝影師,但我是一個記憶收藏家!
我有一個私人收藏。我的天空,我的時間!
是的,我從2012年開始收集。這樣做的目的是因為我想抓住我每天生活的天空。
捕捉瞬間,我的感受!  
天空是無限的和免費的。你應該總是抬起頭來,感謝看到它。
請記住,當你仰望天空,每天都是嶄新的一天!


你的二月過得好嗎?


Memory Collector

Today I went to a photo exhibition and I learnt a new term today.
Yes, I'm not a photographer but I'm a collector of memories !
I have a private collection. My sky and my time !!
Yes, I collect them since 2012. The purpose of doing so is because I want to capture everyday sky of my life. Capture the moment and my feelings !
The sky is unlimited and free. You should always look up and be grateful to see it.
Remember, when you look up to the sky, every day is a brand new day !

How's your February ?


沒有留言:

張貼留言