2014年11月12日 星期三

一扇窗

這個星期五是Charlotte嘅生日,會有個小型生日會,所以Stephi把屋子進行大清潔。而我就幫手抺窗及清除圍繞屋子地上嘅雜草。
住嘅屋大,窗估然之多,屋嘅另一邊也是窗,有些還是一整度門咁高!所以屋子兩層抺嘅窗我分開咗兩日進行!今日我終於完成了!Yeah:)好開心!

Stephi說她媽媽也讚我抺得好乾淨!:>
而她跟我說,當地人抺窗甚至剪髮等都會看是否Full Moon, 如果當日是Full Moon, 那抺嘅窗就能keep 乾淨耐一點!咁似我地中國人看農曆宜乜乜忌乜乜嘅!但對我來說邊日抺都無分別,當然係最好無落雨先好抺窗啦!:P

今次旅程每到不同地方也抺了一隻窗,當一扇窗關了,必有另一扇窗開啟!我深信,總有一扇窗是為你而打開嘅!做人其實可以有很多選擇!

抺過方知有多辛苦嘅工作!媽子,放心啦!我回來一定會幫妳手抺窗嘅!:>


沒有留言:

張貼留言