2014年7月17日 星期四

再次出走。打工換宿!

第二次出走!由於3號颱風,天氣不好,航機受影響。Delay....


要轉機的乘客就好著急了!

媽子送我機,仲幫我影相呢 :)


雖然Delay咗2個小時,但反正係杜拜機場也要等10小時,現在只是提早等吧!而且仲有咁多人陪我等 XD
點解要係杜拜等咁多個小時?係因為之前在網上訂不到瑞士的青年旅館。而早一天或遲一天機票也貴,所以直頭在機場等吧!好奇怪,最近每次出門也是Delay, 在機場磨也已成習慣了!

今次出走沒有拖大喼, 只是一個大Backpack 加一個手拖細喼!最後還抱埋lele走(lele是我的ukulele啊)今次沒有負重啦!22kg, 但hand-carry反而超重,不可over 15lbs, 但我over了⋯⋯
地勤姐姐好好人吧!我說某部份我是放入自己個袋的,抽起些東西,但還是好重呢⋯⋯相機、鏡頭、腳架好重!我估我應該仲係負重的,但地勤姐姐比我偷雞吧!今次已沒有好多冬天衫,但不明白仲係咁重嘅?最後連保暖睡袋、好厚嘅衫也抽起,希望唔會好凍啦!這次執Backpack有進步,但我應該再早幾日執呢!有過經驗可以再好些的!下次吧!XD





6點多變成接近9點才登機 XD

飛機遲了到達,清潔人員趕住上機清潔!




在杜拜機場等,無咩做,跟上次去德國轉機是不同Terminal, 今次要坐Train去另一個Terminal。早點過去Terminal B 等, 好眼瞓,到最後頂唔順,見好多人都瞓,有人就地而睡,我就攬住自已個袋、腳夾住個細喼,坐著就睡了2小時。轉機前45分鐘就自動起身了!好在識自已醒,唔係要final call比人叫醒就失禮了!

轉機的乘客,希望他們趕得上!






上機啦





我好想自己係一隻雀仔!可以係天空上飛!


瑞士。很美!


看見瑞士的雪山,好感動!
我終於明白點解夏天瑞士都會有雪山了,因為高海拔!

原來我在機上看到的就是 "馬特洪峰" Matterhorn 
及 "大迪克桑斯壩" The Grande Dixence Dam !
(這是我去到打工換宿時女主人告訴我知的)



[馬特峰(德語:Matterhorn,意大利語:Monte Cervino,法語:Mont Cervin)也稱切爾維諾峰,是阿爾卑斯山脈中最著名的山峰。馬特洪峰的位置在瑞士、意大利邊境,附近是瑞士瓦萊州小鎮采爾馬特和意大利亞奧斯他谷的小鎮布勒伊-切爾維尼亞(Breuil-Cervinia)。馬特洪峰的名稱是由德語“Matt”(意為山谷、草地)和“horn”(意為山峰呈錐狀像一隻角)。
馬特洪峰是一個有四個面的錐體,分別面向東南西北。每一個面都非常陡峭,因此只有少量的雪黏在表面,間中發生的雪崩把過多積雪推到峰下的冰川裡。登峰者慣常從東北角的Hörnli山脊上山。] 
資料來源:維基百科 http://zh.wikipedia.org/wiki/馬特洪峰

[大迪克桑斯壩(英文:the Grande Dixence Dam),位於瑞士瓦萊州,是世界最高的混凝土重力壩,同時也是歐洲最高的水壩,最大壩高285米,壩頂長695米。]





看著不同地方的地形,我時常很好奇那地方的人們過著什麼樣的生活模式呢!
他們在做什麼呢?他們快樂嗎?

一塊一塊合拼而成,好像一塊大拼圖啊!


瑞士。我到達了!












沒有留言:

張貼留言