2015年5月12日 星期二

4 月 ~ 第二人生航行中 !



4  忙碌但開心的半個月

415日起投入了新工作!
新環境、新適應!

走進廣告業,我好似比別人起步慢了十幾年,但我係唔會同人比嘅。始終我相信我這十幾年工作經驗不是白費嘅。

從電視框走進廣告業,現在工作心態是享受過程多過爭取名利(其實我本身一直就不是一個野心好大嘅人,不然又怎可平凡地待在同一個工作崗位呢!XD )

反而宜家有點點野心就係好想盡快了解及認識廣告業嘅實際運作!要做隻八爪魚、要做舊勁吸水嘅海綿寶寶、要做一個好多好多框桶嘅大框!

收集、整理、變化、革新、運用!
這就是我在新公司近一個月嘅目標和感覺!好想用多點腦筋、開啟及觸發創怍力嘅爆發!我知道不容易,亦相信要花上很多時間和努力!這應該就是我追求嘅,如果唔係我又點會辭工、出走、試新野呢!

我嘅第二人生努力地航行中啊!
你嘅第二人生又有沒有啟航呢?

沒有留言:

張貼留言