2015年5月23日 星期六

黃雨

黃雨又有咩好怕喎!難得weekend見吓好耐無見嘅朋友!

西鐵線上 看見一對姊妹,年紀應該比CY1&CY2大。姊姊叫Anna,會係Frozen粉絲嗎?
車箱外好大雨,完全看不見遠景。媽媽讀過手機新聞,"新界北部有水浸" 家姐問"我地住係北部嗎?" 媽媽說不是。妹妹問"水浸係咩嚟" 家姐說"水浸係曳曳" 媽媽跟住用心地解釋咩係水浸,找來平常例子讓妹妹明白。
媽媽跟著再說"現在仲係黃雨,仲未紅雨同黑雨"
妹妹說"D雨黃色的"
媽媽再接著說"不是呀,顏色係代表落雨落多少"

她們比我早幾個站落車。
我坐到總站,出閳看見告示牌上已是紅雨了!
想起,雨的顏色來,小妹妹不是紅色啊!
同時,我也想起我兩個可愛的姨甥女們。她們是帶來笑料、歡樂多過問問題呢!明天見!:Ð

雖然雨水沒有顏色,但人生還是充滿色彩與無限可能!
視乎~ 你      怎樣去看這個世界和面對你嘅人生!
我相信!

我相信
我會再見到藍天、再見到雙彩虹、甚至係紫紅色嘅極光!:>




1 則留言: