2015年5月28日 星期四

屁股碎玻璃

''心口碎大石'' 你就聽得多⋯⋯
''屁股碎玻璃'' 等我話你知 !

意外是這樣發生的。。。

起床 -> 立即係床尾起身 -> 發軟蹄 -> 腳突然無力 -> 整個人無力墮後 -> 成個屁股撞向衣櫃玻璃門。。。半隻玻璃門一秒碎晒!
個刻,我以為自己拍緊武打場面。。。我在發夢嗎?立刻呼叫還在熟睡中的媽子,我估這個場面一定嚇壞她了。我整個屁股插入了衣櫃裡去,背脊還有大塊玻璃插著(係頂住先對)有驚無險,人無事,玻璃無插入身體,只是把T Shirt 割破了。

現在回想,真係萬幸。。。


晚上,洗澡先發現會來屁股黑了一塊,點解一整天都唔覺得有痛嘅?
接著叫媽子幫忙揸跌打酒。
媽子,還用慣常之語氣’’好普通姐,兩至三日就散,我成日都撞到’’
証明,原來媽子係一個成日受傷的女人,仲要成日都收埋自己揸葯酒。。。。
(仲有我多謝幫我清理案法現場呢。。。今早已唔好意思Whatsapp佢  say thank you & sorry, 佢還sent相片比我睇佢如何收復臨時遮住個櫃門,好可愛)


宜家,摸住個屁股確係痛。。。。

以後,起床都係做點伸展動作先好落床了。。。。






沒有留言:

張貼留言