2015年5月22日 星期五

跟我一樣嘅路痴

每個行業唔係都應該有佢嘅專業同認證的嗎?

專業廚師無理由只係識煮獨孤一味餸吧!
專業裁縫無理由只係識造西裝䄛而唔識造西褲吧!

專業的士司機原來真係只識九龍、新界嘅路而唔識港島區嘅路?!

話說昨天與同事係觀塘區Site visit完諗住打的回公司,問咗4架的士嘅的士司機都話港島路唔識喎⋯最後第5架的士嘅的士司機攪低窗揮手示意叫我地上車。上到車我話架架的士都話唔識香港區嘅路喎。呢位的士司機都睇唔過眼話 "吓,的士司機都唔識路,揸咩的士?!"
又啱喎!的士司機唔係要考路試咩?!或者係佢地唔想過海吧!

今早打的回公司,上咗車司機又話唔識香港嗰邊D路,問我可唔可以帶路教佢點去⋯在港島區上班只有一個月嘅我,只會認到公司同地鐵站那段路咋!最後司機話車我去附近上其他的士⋯上到另一架的士,又話自己唔識路。叫我上網Search比佢⋯我話我無得上網,咁我就叫佢比佢個電話我。

最後,順利過咗海,我話我認得附近嘅路了,佢話"係呀,入面個D細街就係啦" 佢已急不及待係路口放低我。佢亦吐了一句。"唉,其實我地唔係唔想車過海客,但係我地真係唔識路!" 好想反問佢,你係的士司機,唔係應該熟讀香港各區街道地圖咩?"
我趕住落車,所以無反問佢!

搭得的士就期望的士司機能提供最佳路缐,無諗過咁多司機都係新牌?!
唔識咪熟讀佢囉!所謂敬業樂業、今時今日竟然仲有咁嘅服務態度。其實科技已進步咗,可以靠Google Map,但人都應該不繼求進步,提升自己嘅競爭性。
當然,我並唔係話個個的士司機都咁差。可能係我不幸運,遇著都跟我一樣嘅路痴司機吧⋯ XD



沒有留言:

張貼留言