2015年5月22日 星期五

阿婆與師奶

新工作除了要適應環境,還有上時間和地點。以前返工都從未試過要過海,而且都係彈性上班時間,所以都無咩感受過迫地鐵嘅滋味,還好我是從頭坐到尾也不會迫餐死。

那天地鐵事件,我終於明白點解香港人個個咁躁底,係迫出來,被迫出來的。

那天接近尖沙咀站聽見有位女士好大聲咁鬧人,"你去另一卡上車實大把人讓比你格,你估你大肚大晒呀!我feel到你好明顯用手踭頂我囉!"
我估可能係個大肚婆本能反應以踭護肚吧。孕婦好似說了一句 "阿婆 乜乜乜" 這一句好像點中女人大忌∼年齡!女士即刻更加火起!"我係阿婆,你都係師奶咋!你唔會老!哼!"
之後靜了一陣子,女士繼續反擊。"睇你咪又係Sales仔!你係Sales咋!"
大肚婆當下也有反駁 "夠了!你更年期!"

雖然,我無親眼目睹她倆碰撞過程,不能定論誰時誰非,但單憑呢一句令,我已經覺得那位女士輸了!職業定人格?做Sales有什麼問題?呢個女士咁鬧人我唔覺得佢嘅身份高尚得去邊。
還好只有兩個站就到達尾站,不然這位女士應該會罵不停。
最後,兩個事主下車各走各嘅路。或者真係生活壓力大,人都好需要有自己嘅空間,但這空間似乎收縮到無晒了。連同憐恤之心也沒有了。也不知那孕婦肚裡BB出世後又會面對一個怎樣嘅世界呢?但已知的就是那女士完全無比面過那BB!



 [ 此相片跟內文不付,只係因為見到舊朋友!
係~佢係 tvb buddy ! XD ]



沒有留言:

張貼留言