2013年9月4日 星期三

清稅

悠長假期第一天,真係好唔習慣!不想讓時間白白地過去,今天去稅局放血!一直以為只有Working Holiday才要清理離境稅,原來離港一個月也要清呢!

朋友說我傻唔應該同公司說離職理由,不然唔需要咁急清稅!因為我要無稅在身,公司才會出埋餘下嘅糧比我的!不過,反正稅遲與早都要交,咁我就早點完成吧!

下午3:30到達灣仔稅務大樓一樓攞籌,比我想像中人少呢!輪到我去到櫃台將公司比的信交給稅務人員,他跟我說再到24/F去辦理。上到去又係只有幾個人在等候,根據職員指示我入去其中一個房填寫2013-2014稅單再會見稅務主任。填完時間剛剛好,稅務主任詳閱我的文件,再幫我計計我要繳交多少稅款。喔,她說因為退稅政策,我不用交稅反而有錢退回!哈哈,以為要放血點知反而有得吸血!

之後,再在外面等埋封 Release Letter (因為我要交番呢封信比公司,公司先會比埋尾期糧嘅Cheque我的)

整個程序只需35分鐘就完成了,可能因為唔係好多人吧!而且少了一個繳款程序,所以好快就攪掂!
而且我覺得政府人員都好快手,沒有我想像中的hea住做!他們仲好nice呢!:P


沒有留言:

張貼留言